نقد و بررسی LG G2
نقد و بررسی و اخبار گوشی و ترفند های کاربردی
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
نویسنده : محمد

خوب سلام

این نقد و بررسی رو دیگ از دیجی کالا نزاشتم.چون خودم دارمش گفتم از تجربیات خودم بگم و روزهای

خوبی رو ک باش گذروندم رو بگم.

صفحه نمایش و شکل ظاهری

صفحه نمایش جی 2 خوبه.نمیگم خیلی فوق العادس ولی رضایت بخشه.تو نور افتا خوب عمل میکنه (ولی

باید درجه روشنایی رو روی 100 بزاری تا خوب عمل کنه).

رنگ هاش واضح و مشخص وکاملا زیباس.تراکم پیکلیش هم 424 هست. اندازه صفحه نمایش هم 5.2 اینچ

هستش.

شکل ظاهریش عالیه.برای کسایی ک عکس جلو ایینه میگیرن خیلی خوبه چون کاملا شیک و لوکسه.

اطرافش هم هیچ دکمه ای وجود نداره .کلا سه تا دکمس ک پشتشه.

راستی اگ از دستت افتاد دیگ فاتحشو بخون و ببرش سردخونه ک فرداش خاکش کنی./

 

سخت افزار و رم و...

پردازنده اش چهارهسته ای اسنپدراگوم هستش و هر هستش 2.26 گیگا هرتزه.چیپست کوالکام

800.پردازنده گرافیکیش اندرنو 330 هست.رم 2گیگیابایت.حافظه هم 16 و 32 هست.

ی مشکلی داره اونم اینکه رم نمیخوره ک اونم فکر نکنم مشکل بدی باشه چون من خودم مدل 16

گیگابایتیش رو دارم ک مشکلی تو ذخیره سازی نداره(البته 10 گیگابایتش در دسترسه)

 

دوربین

دوتا دوربین داره.دوربین پشتش 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسله.

نرم افزار پیش فرض دوربینش واقعا افتضاحه.ی ساعت طول میکشه تا ی عکس بگیره.ادمو پیر میکنه بخدا

ولی کیفیت دوربین عالیه.همه چی کاملا شفافه.دوربین واقعا مشحریه.

 

صدا

وای وای وای.هرچی از صداش بد بگم بازم کمه.بلندگوهاش ک زیرشه . اصلا صداش شفاف و بلند نیست.

درمقابل این گوشی دکمه ای ساده ها کم میاره بخدا(مقایل ی نوکیا امتحانش کردم)

موقعی ک خوابی اصلا نمیتونی با تلفن حرف بزنی(منظورم حالت دراز کشیدس).هزار بار طرفت از میپرسه

چی میگی؟چی میگی؟

صدای طرف هم پشت تلفن خیلی بده.یعنی واقعا انتظار نداشتم اینتوری باشه صداش.

فوق العاده افتضاحه

سیستم عامل

اقا این سیستم عامل 4.3 اندروید بود.سرعت عالی.مصرف باطری کم.من خنگ ب حرفای اینترنت گوش

دادم اپدیتش کردم 4.4.الان سرعتش افتضاح شده.همش باطری تموم میکنه.نمیدونم چیکار کنم.ب حرفا

اینترنت اصلا توجه نکنید. درضمن گفتن ناک کد هم برا ورژن جدیداندرویدش میاد ولی نیومد ک نیومد..!!

 

یه سری چیزای دیگ

یکی از جالبیاش اینه که دوبار میزنی رو صفحه قفل باز میشود.

گوشی زیاد داغ میکنه و دستتو اذیت میکنه(مخصوصا که  جنسش پلاستیکه)

قدرت انتن دهیش کمتر از حدیه ک ازش انتظار داشتم

4G و 3G هم داره.

NFC و مادون قرمز (برا کنترل تلویزیون عالیه) هم داره.

فیلم برداری در حالت فول اچ دیش 60 فریم برا ثانیس.

دوتا قابلیت جالب هم داره(ک تو سامسونگا هم هست):1.وقتی ب گوشیت نگاه نکنی صفحه نمایش قفل

میشه....  2.درحالت پخش فیلم هم اگ سرتو بالا کنی یا نگاه نکنی فیلم متوقف میشه

اینم از نقد من

اگه سوالی داشتید بپرسید بتون میگم

قیمتش هم حدود 1300

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: نقد و بررسی LG G2 , نقد و بررسی الجی جی2 , مشخصات الجی جی2 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وب سایت من خوش امدید